.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برکناری 2 عضو بازرسی انتخابات گیلان

شمال نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان از برکناری دو عضو هیئت بازرسی انتخابات شهرستان‌های این استان به دلیل عدم رعایت بی‌طرفی خبر داد.

به گزارش  شمال نیوز به نقل از فارس از رشت، غلامعلی رضوانی عصر امروز در همایش توجیهی داوطلبان نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و روسای ستاد مرکزی داوطلبان گیلان با تاکید بر رعایت انصاف و قانون توسط ناظران انتخابات اظهار داشت: فرمانداران و بخشداران رعایت بی‌طرفی و انصاف را درباره کاندیداها داشته باشند.

وی از برکناری دو عضو هیئت بازرسی انتخابات شهرستان‌های گیلان توسط هیئت بازرسی استان خبر داد و افزود: این افراد به دلیل عدم رعایت بی‌طرفی درباره کاندیداها برکنار شدند.

به گفته رضوانی اگر مسئولان اجرایی شامل فرمانداران و بخشداران نتوانند بی‌طرفی خود را رعایت کنند، حتماً درباره آنها چاره‌اندیشی می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات گیلان تصریح کرد: چاره‌اندیشی بازدارنده برای جلوگیری از عدم رعایت عدالت، انصاف و بی‌طرفی کامل از طرف هیئت‌های بازرسی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس کنونی و ادوار قدیم مانند دیگر نامزدها هستند، خاطرنشان کرد: برای کاندیداها رانت ویژه‌ای قائل نیستیم.

رضوانی از تایید صلاحیت 119 کاندیدای انتخابات مجلس در گیلان خبر داد و بیان کرد: مجلس شورای اسلامی ایران در حال حاضر در رأس امور ملی و بین‌المللی قرار گرفته و انقلاب اسلامی در جهان الگو شده است.

معاون استاندار گیلان صدور انقلاب اسلامی را از خواسته‌های امام (ره) عنوان کرد و بیان داشت: خواسته امام (ره) در حال حاضر تحقق عینی پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه 13 نماینده از طرف مردم گیلان راهی مجلس می‌شوند، اذعان کرد: بقیه نامزدها پس از انتخابات باید آماده فعالیت در دیگر سنگرهای خدمت شوند.

رضوانی بر حفظ عزت کاندیداها تاکید کرد و افزود: انتخابات یک فرصت و نعمت است و باید تلاش کنیم این فرصت زیبا تبدیل به تهدید نشود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان به شکست خوردگان فتنه سال 88 اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن درصدد انتقام‌گیری است اما مردم با حضور باشکوه‌تری در مانور عظیم الهی و مردم‌سالاری دینی در 12 اسفند حضور پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم وقتی احساس کنند وجودشان تاثیرگذار است بیش از گذشته وارد میدان می‌شوند، تصریح کرد: امیدواریم گیلان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی رتبه بالایی را کسب کند و این امر بستگی به تلاش و مجاهدت کاندیداها دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.